Period ljetnih sezonskih sniženja službeno nam počinje 01. srpnja, a propisi nalažu da smije trajati
najdulje 60 dana – dakle do 29. kolovoza.
Kako bi potrošači imali što potpuniju informaciju prilikom kupnje na sniženjima, a trgovci što manje prostora za manipulaciju, Zakon o zaštiti potrošača propisuje da tijekom provođenja sezonskog sniženja trgovac mora jasno i čitljivo istaknuti dvije cijene:
1. sniženu cijenu – koju potrošač plaća prilikom kupovine na sniženju,
2. najnižu cijenu koju je sniženi proizvod imao u periodu od 30 dana prije početka sniženja.
Ovo pravilo primjenjuje se i na oglašavanje robe, ali ne i na oglašavanje usluga, kao ni na ugovore o
prodaji usluga koji su sklopljeni izvan poslovnih prostorija i na daljinu!
Nakon proteka perioda sezonskog sniženja trgovac smije nastaviti prodavati robu po najnižoj
sniženoj cijeni, ali tada smije isticati samo tu cijenu i ne smije takvu prodaju oglašavati kao sezonsko
sniženje!
VAŽNA NAPOMENA: Sva ostala potrošačka prava koja inače imate kod kupovine u redovnoj prodaji
(pravo na prigovor, reklamaciju nedostataka i jamstvo, pravo na jednostrani raskid ugovora, itd.)
vrijede i prilikom kupovine na sniženjima!