SKLAPANJE UGOVORA O USLUGAMA PUTEM TELEFONA Splitski potrosac 26.08.2025.

SKLAPANJE UGOVORA O USLUGAMA PUTEM TELEFONA

splitskipotrosac-novost-ugovaranjeprekotelefona

Često nas na telefon nazivaju brojni trgovci, nudeći nam različite usluge – telekomunikacijske, usluge osiguranja ili neke druge. Ovo je doista lagan, brz i jednostavan način ugovaranja, bez potrebe odlaska u poslovnice i čekanje redova, ali kao i uvijek, potrebno je dobro poznavati svoja potrošačka prava da bismo izbjegli neke zamke ili postali žrtve prijevara.

Prava potrošača prilikom telefonskog sklapanja ugovora:

1.Potvrda informacija na trajnom mediju:

Trgovac je obvezan potrošaču, nakon telefonskog razgovora, dostaviti ponudu koja sadrži sve važne informacije o ugovoru. To uključuje podatke o:

  • cijeni, uključujući sve poreze i naknade
  • glavnim karakteristikama usluge
  • uvjetima plaćanja, dostave i izvršenja
  • uvjetima, roku i načinu raskida ugovora
  • postojanju jamstva i uvjetima pružanja usluge nakon prodaje, i dr.

Ponudu trgovac mora poslati e-mailom ili na drugom odgovarajućem trajnom mediju kojim je nedvojbeno moguće utvrditi trenutak njega zaprimanja.

2.Pravo na raskid ugovora:

Potrošač ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok počinje teći danom sklapanja ugovora!

3.Potvrda suglasnosti potrošača:

Da bi se ugovor smatrao sklopljenim, potrošač mora potvrditi svoju suglasnost s uvjetima pruženim na trajnom mediju. U slučaju spora, teret dokazivanja primitka ove potvrde suglasnosti je na trgovcu!

Kako se zaštititi:
  • Pazite na svoje osobne podatke: Ne dajte svoje osobne podatke dok ne dobijete sve potrebne informacije. Pazite da trgovac ne prikuplja prekomjerne osobne podatke (osobito ne davati broj bankovne kartice i CVV kontrolni broj sa njene poleđine, kao ni njene preslike).
  • Zatražite sve na papiru: Uvijek tražite da vam se svi uvjeti pošalju e-mailom ili drugim trajnim medijem, kako biste mogli provjeriti sve detalje ugovora prije davanja suglasnosti. 
  • Možete zabraniti pozivanje trgovaca: Upisom svog broja telefona u registar „NE ZOVI“ trgovcima zabranjujete pozivanje u svrhu promidžbe i prodaje. Zahtjev za upis broja u ovaj registar podnosite svom telekom operatoru.
Scroll to Top