Savjetovanje potrošača u 2021. godini Splitski potrosac 08.01.2025.

Savjetovanje potrošača u 2021. godini

Publikacije-Slika-1

Od 03. svibnja 2021. godine naša Udruga započinje ponovno provoditi besplatno savjetovanje potrošača na području Splita, u okviru projekta kojeg financira Grad Split.

Savjetovanje potrošača podrazumijeva pojašnjavanje propisa i postupaka za ostvarivanje prava i ekonomskih interesa potrošača – fizičkih osoba koje sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

Savjetovanje će se provoditi svakim radnim danom putem telefona 095/700-1969, u periodu od 17 do 19 sati, kao i putem naše adrese elektronske poštesplitski.potrosac@gmail.com

 

Potrošačke savjete građani će moći dobiti i osobnim dolaskom u savjetovalište, na adresi Ljudevita Posavskog 14 u Splitu (prostorije Udruge Bijeli krug Hrvatske), prema sljedećem rasporedu:

  • Financijske usluge i pravna pitanja: ponedjeljkom 17 – 19 sati 
  • Opća prava potrošača: utorkom 17 – 19 sati 
  • Usluge elektroničkih komunikacija: četvrtkom 17 – 19 sati

Savjetovanje iz područja javnih komunalnih usluga, električne energije i pričuve odvijati će se uglavnom putem telefona i e-pošte.

 

Zbog trenutne epidemiološke situacije građane ovim putem molimo da se prethodno najave i dogovore svoj termin osobnog savjetovanja putem telefona ili e-maila, da bismo izbjegli nepotrebne gužve i duža čekanja.

 

Projekt traje do 30. studenog, a do tada Udruga će u okviru istog organizirati i dva seta edukativnih predavanja za potrošače. Sve važne informacije o projektu bit će Vam dostupne na našoj web stranici.

Scroll to Top