POPRAVCI I ODRŽAVANJE PROIZVODA Splitski potrosac 04.11.2025.

POPRAVCI I ODRŽAVANJE PROIZVODA

Splitskipotrosac-novost-popravci

U situacijama kada koristite usluge popravaka ili održavanja proizvoda, trebate znati sljedeće:

  • Ako je vrijednost usluge veća od 66,36 eura (nekadašnjih 500,00 kuna), trgovac je dužan potrošaču ispostaviti PONUDU na papiru ili nekom drugom trajnom mediju s opisom radova te potrebnog materijala i dijelova za popravak.  
  • U slučaju spora na trgovcu je da dokaže da je ispostavio ponudu potrošaču.
  • Ako se tijekom popravka pojavi potreba za dodatnim radovima i ugradnjom dodatnih dijelova, trgovac je dužan zatražiti izričit pristanak potrošača.
  • Potrošač ima pravo tražiti povrat bilo kojeg dodatnog iznosa koji je platio bez svog prethodnog pristanka!

U slučaju da neke od navedenih zakonskih pretpostavki nisu bile ispunjene, potrebno je prvo trgovcu se obratiti pisanim prigovorom. Ukoliko se na prigovor ne dobije zadovoljavajući odgovor u roku od najviše 15 dana, potrebno je izvršiti prijavu Državnom inspektoratu, koji je tada nadležan osigurati da trgovac postupi u skladu sa važećim propisima.

Scroll to Top