NEŽELJENI POZIVI I PORUKE TRGOVACA Splitski potrosac 21.10.2025.

NEŽELJENI POZIVI I PORUKE TRGOVACA

ne-zovi2

Ako primate velik broj poziva i/ili poruka od trgovaca u cilju prodaje ili promidžbe proizvoda i usluga, a to biste htjeli zaustaviti, možete svoje telefonske brojeve upisati u Registar NE ZOVI.

Registar “NE ZOVI” je besplatan javni registar telefonskih brojeva korisnika (fizičkih osoba/potrošača) koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju putem poziva i SMS/MMS poruka, u svrhu promidžbe ili prodaje, a propisan je Zakonom o zaštiti potrošača.

Kad se jednom upišete u potrošački registar “NE ZOVI”, trgovci imaju obavezu sve prijavljene iz registra izbrisati iz svojih pozivnih lista i ne smiju vam slati poruke niti vas zvati radi ponude svojih proizvoda.

Zahtjev za upis/ispis u Registar “NE ZOVI” podnosite svom operatoru. Obrazac Zahtjeva možete zatražiti od svog operatora ili ga skinuti sa sljedeće stranice.

Operator je dužan u roku od 7 (sedam) dana od dana zaprimanja Vašeg zahtjeva bez naknade upisati/ispisati broj u Registar.

Registar vodi regulatorna agencija HAKOM, a je li broj upisan u registar možete provjeriti na sljedećoj poveznici.

Dodatne napomene: 

  • Upis/ispis pojedinog broja može tražiti samo pretplatnik tog broja, odnosno registrirani korisnik broja u slučaju unaprijed plaćene usluge (pre-paid bonovi). 
  • Bez obzira što ste broj upisali u Registar, naknadno ipak možete dati privolu nekim trgovcima da Vas u ovu svrhu kontaktiraju, ako to poželite.
  • Ako primite pozive ili poruke trgovaca na broj(eve) koji su upisani u Registar, možete to prijaviti Državnom inspektoratu!
Scroll to Top