KUPLJENI PROIZVOD VAM NE ODGOVARA ILI VAM SE VIŠE NE SVIĐA? Splitski potrosac 11.06.2025.

KUPLJENI PROIZVOD VAM NE ODGOVARA ILI VAM SE VIŠE NE SVIĐA?

SplitskiPotrosac-Novosti-Nesvidavamsekupljeniproizvod

Svima nam se barem jednom dogodilo da nešto kupimo ishitreno ili nepromišljeno, pa dođemo kući i zaključimo da nam se kupljeni proizvod ne sviđa ili nam ne odgovara (npr. boja, veličina i slično). Je li ga moguće vratiti i imamo li pravo na povrat novca, odnosno na zamjenu za neki drugi proizvod?

Velik broj potrošača obraća nam se s ovakvim pitanjima, ne znajući svoja potrošačka prava u ovakvim čestim situacijama.

Naime, potrošač nema uvijek pravo na zamjenu ili povrat ispravne robe. Zakonski, trgovac nije obvezan vratiti novac ili zamijeniti proizvod ako je ispravan. Međutim, neke trgovine imaju dobre poslovne običaje ili interne politike koje omogućuju, u određenom roku, zamjenu ili povrat ispravne robe – posebno ako je proizvod nenošen i neoštećen.

IZUZECI:
Izuzetak su kupnje obavljene izvan poslovnih prostorija (štandovi, prezentacije i sl.) ili daljinskim
sredstvima komunikacije (web shop, telefon, e-mail i dr.), kada potrošač ima pravo jednostrano
raskinuti ugovor i zatražiti povrat novca u roku od 14 dana (iako i ovo pravilo ima iznimke).

VAŽNO JE:

  • Prije kupnje provjerite politike povrata i zamjene (uvjete poslovanja/prodaje) u konkretnoj
    trgovini.
  • Ako se pokaže da je kupljeni proizvod neispravan ili ako smatrate da vam je prodan korištenjem
    nepoštene poslovne prakse (zavaravajuće, agresivne) od strane trgovca, imate pravo podnijeti pisani
    prigovor i tražiti povrat novca ili zamjenu.
Scroll to Top