KRATKOROČNI NAJAM SMJEŠTAJA Splitski potrosac 23.07.2025.

KRATKOROČNI NAJAM SMJEŠTAJA

SplitskiPotrosac-NajamSmjestaja

Planirate godišnji odmor? Smještaj je jedna od ključnih stavki koja ga može uljepšati – ili pokvariti. Bilo da se najam smještaja ugovara izravno sa iznajmljivačem ili putem agencija/platformi, potrošači imaju niz prava koja uključuju prvenstveno točnost informacija, sigurnost i kvalitetu usluge, kao i pravo na prigovor.

Osnovna prava potrošača u smještaju:

  • Točne informacije:
    Potrošači imaju pravo na točne i pravodobne informacije o smještajnom objektu, uključujući opis smještaja, sadržaje, cijenu i uvjete boravka.
  • Ugovorni uvjeti:
    Uvjeti poslovanja iznajmljivača ili posrednika trebaju biti jasni i transparentni. To uključuje uvjete plaćanja, uvjete otkazivanja i druge relevantne detalje.
  • Kvaliteta usluge:
    Potrošači imaju pravo na kvalitetnu uslugu, uključujući čistoću, udobnost i funkcionalnost smještaja.
  • Sigurnost:
    Smještajni objekt mora osigurati sigurnost gostiju, uključujući protupožarnu zaštitu, sigurnosne izlaze i druge potrebne mjere.
  • Pravo na prigovor:
    Ako dođe do problema s uslugom ili smještajem, potrošači imaju pravo na prigovor i traženje žurnog rješavanja problema. 

VAŽNI SAVJETI:

  • Informirajte se:
    Prije rezervacije detaljno proučite informacije o objektu i uvjetima ugovora. Također, potražite što više recenzija i informacija o iznajmljivaču, te ukoliko Vam je bilo što sumnjivo ili uočite da niste dobili sve važne informacije bolje odustanite nego da Vam ishitrena odluka ili nešto niža cijena aranžmana upropasti odmor.
  • Provjerite ugovor, odnosno uvjete poslovanja iznajmljivača/agencije/platforme:
    Prije sklapanja ugovora o najmu i/ili uplate avansa, pažljivo pročitajte sve uvjete i odredbe.
  • Zabilježite probleme:
    Ako primijetite bilo kakve nepravilnosti, zabilježite ih (fotografirajte) i obavijestite iznajmljivača/agenciju/platformu.
  • Podnesite pismeni prigovor:
    Ako problem nije odmah riješen, iznajmljivaču ili agenciji podnesite službeni prigovor pisanim putem bez odgađanja. Ukoliko ne budete zadovoljni primljenim odgovorom ili rješenjem situacije, možete izvršiti prijavu:
    • turističkoj inspekciji Državnog inspektorata ako se radi o iznajmljivaču ili agenciji koja ima sjedište na području RH, ili 
    • zatražite pomoć Europskog potrošačkog centra Hrvatska (ecc-croatia.hr), kada druga ugovorna strana ima sjedište izvan RH, na području EU, Islanda, UK i Norveške.
Scroll to Top