logotype

Vijesti/Aktualno

HT povećao cijene usluga

Autor: Zagorka Krvavica

HT je tijekom studenog 2016. g. pismeno obavijestio svoje korisnike da ukida od 01.01.2017. postojeći paket „Halo Super 60“ za govornu uslugu i ponudio za zamjenu 3 paketa sa mjesečnom naknadom skupljom od one koju su pretplatnici T-Com_a do tada plaćali za telefon.

Iako operatori prema Zakonu o elektroničkim komunikacijama imaju pravo ukidati stare pakete usluga i uvoditi nove, ovaj postupak HT_a  je naročito pogodio starije dugogodišnje pretplatnike, koji su, više iz navike i sentimentalnih razloga, zadržali fiksni telefon, da bi mogli u slučaju potrebe u svako doba  nazvati hitne službe ili da njih može pouzdano dobiti njihova obitelj, da bi provjerili da su još uvijek živi i na nogama. Mjesečna naknada za paket „Halo Super 60“ je iznosila 60 kuna + PDV ili ukupno 75 kuna mjesečno, a sadržavala je 60 minuta razgovora, što je većini starijih ljudi bilo dovoljno za njihove potrebe.

Ht je u svojoj obavijesti ponudio 3 paketa koja njihovi pretplatnici mogu sami aktivirati ako to žele, ili ako ne, da mogu isključiti fiksni telefon i trajno raskinuti  pretplatnički ugovor bez naknade u razdoblju od 01.12.2016. do 01.01.2017. U protivnom  će operator, ako to pretplatnici sami ne učine, aktivirati zamjenski tarifni paket „Halo zovem sve“ . HT je u obavijesti  ponudio slijedeće pakete:
1. „Halo zovem sve“ po cijeni 95 kuna mjesečno (uključeno PDV) sa 100 minuta razgovora prema svim mobilnim i fiksnim mrežama unutar Hrvatske
2. „Neograničeni pozivi i internet“ za starije od 60 godina po cijeni od 169 kuna mjesečno, unutar čega pretplatnici imaju neograničene razgovore prema svim fiksnim i mobilnim mrežama unutar Hrvatske i neograničen internet promet
3. „Neograničeni pozivi uz TV“ po cijeni od 169 kuna mjesečno, unutar koje naknade su sadržani neograničeni razgovori prema svim fiksnim i mobilnim mrežama unutar Hrvatske i više od 80 TV kanala.

Najčešće korisnici ne čitaju dobivene obavijesti,  pa tako i ovaj put.  Najveći broj pretplatnika  HT_a nije pročitao dostavljenu obavijest pa su promjenu – povećanje cijene - primijetili tek nakon što su zaprimili račun za mjesec siječanj 2017. Bez obzira na mogućnost raskida ugovora bez plaćanja naknade, ovo povećanje cijena T-Coma za samo govornu uslugu potrošači su teško primili, jer ova promjena predstavlja ipak značajan „udar“ na njihove budžete.

2021  Splitski potrošač   globbers joomla templates